Monsters

                                                                                                                                                                                                                                                                Skelet

Zombie

Creeper

Enderman

Uitleg van monsters.

Zombie: Een Zombie valt je meestal aan met zijn vuisten, maar soms met wapens. Ze hebben allemaal 10 harten (20 levens). een baby zombie kan op een kip rijden. Een Zombie dropt rottend vlees en soms aardappels, wortels, ijzerstaven en als de Zombie een wapen of armoer heeft kan hij die droppen. Dan is het wapen wel erg beschadigd.

Skelet: Een Skelet valt je aan met een boog. Ze hebben hetzelfde hoeveelheid levens als Zombies. Skeletten kunnen op spinnen rijden . Dan moet je eerst de spin doden. Als je dat niet doet dan wordt de spin boos. Skeletten kunnen pijlen, botten en soms bogen of armor droppen

Creeper: Een Creeper ontploft bij jou. Ze hebben 20 levens maar ze ontploffen meestal voordat je ze kan doden. Creepers kunnen alleen buskruit droppen.

Enderman: Een Enderman kan overal teleporteren en blokken op pakken. Ze vallen je niet aan, behalve als je in hen ogen kijkt of als je ze slaat. Ze hebben 40 levens. Endermans kunnen alleen maar Enderogen droppen en als ze een blokje vasthebben droppen ze dat ook.

Spin: Een spin kan omhoog klimmen aan je muren. Hij valt je overdag niet aan. Een spin heeft 16 levens. Een spin kan draad en spinnenogen droppen.

Spin

Phantom: Een phantom komt als je drie nachten niet geslapen hebt. Ze vliegen rond en duiken op je af. Ze hebben 20 levens. Phantoms kunnen alleen membraan droppen. Daarvan kun je  een drankje maken. Zie: Drankjes brouwen.

Een bewaker zwemt in zee bij oceaan tempels. Hij bewaakt de tempel. Hij heeft  30 levens en hij kan Prismarienscherven- en kristallen droppen.

Een nomaad zwerft rond in de woestijn. Als hij je slaat krijg je honger. Hij heeft 20 levens en hij dropt alleen rottend vlees

Een Vex is een vliegend beest met een ijzeren zwaard hij leeft in Villa Mansion. Hij heeft 14 levens. Een Vex dropt niets.

Een slijm kubus splits zichzelf op als je hem dood. Hij heeft als hij groot is 16,  gemiddeld 4 en klein 2 levens. Slijm kubussen kunnen alleen slijmballen droppen.

Een heks gooit schadelijke drankjes naar je. Hij kan zichzelf genezen hij doet 6 levens schade. Een heks kan veel droppen: Gloeisteenstof, Roodsteenstof, lege flessen, buskruid en met heel veel geluk een drankje.

De oude bewaker is bijna het zelfde als een normale maar heeft 80 levens en hij kan ervoor zorgen dat je een paar minuten niks kan hakken.  Hij kan net als een bewaker Prismarienscherven- en kristallen droppen en hij dropt een spons.

Een Evoker komt in een Villa Mansion voor hij beschermt het en heeft 24 levens. Hij kan een Totem of Undying droppen en Smaragden. Een Totem of Undying kan je in je 2de hand houden en als je dan dood gaat word je weer levend.

Een grotten spin kan net zoals de spin klimmen en is kleiner. Daardoor kan hij door een gat met een slab aan de onderkant. Hij heeft 12 levens.

De grotten spin die probeert je te vergiftigen. 

Hij kan net als de spin draad en spinnenogen droppen.

 

Een zilvervis komt in een burcht voor. Ze zijn heel klein en moeilijk te raken en ze hebben 8 levens. Zilvervissen kunnen niets droppen.

Een verdronken Zombie zwemt in het water. hij kan een drietand vast hebben en heeft 20 levens. Hij dropt alleen rottend en als je veel geluk heb dan een drietand vlees.

Een verdediger heeft een bijl en is bij Villa Mansion. Hij heeft 24 levens en hij kan Smaragden droppen en een bijl.

Maak jouw eigen website met JouwWeb